Godziny otwarcia: Pn-Pt: 8:00 - 17:00 Sobota: 8:00 - 13:00
SZUKAJ PO NR VIN Nieprawidłowy VIN.
  1. « Wróc do  Sklep motoryzacyjny M-parts
  2. Najczęściej zadawane pytania

FAQ


Zakupy w naszym sklepie nie wymagają rejestracji. Zamówienie można zrealizować wypełniając wymagane pola w procesie zakupowym.


Jeśli kupujący posiada konto w naszym sklepie status można sprawdzić w zakładce konta „Zamówienia” lub klikając w link przysłany na podany e-mail po złożeniu zamówienia.


Hasło można odzyskać uruchamiając procedurę odzyskiwania hasła podczas logowania.


Tak, podczas zamówienia w kroku nr 2 należy zaznaczyć opcję „inny adres dostawy” i podać  docelowy adres wysyłki.


Tak, w kroku nr 2 należy zaznaczyć opcję „inne dane do faktury” i podać dane firmy na którą ma zostać wystawiony dokument sprzedaży.


Tak, nasz sklep obsługuje system płatności Przelewy24 dzięki któremu wygodnie można dokonać opłaty zamówienia przelewem online,  kartą płatniczą , BLIK-iem.


Tak, nasz punkt stacjonarny M-Parts Trzebinia jest dostępny pod adresem 32-540 Trzebinia, ul. Piłsudskiego 137. Odbioru osobistego można dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 oraz soboty 8-13 po uprzedniej informacji o gotowości  zamówienia do odbioru.


Wysyłka jest realizowana w ciągu 48 godzin od momentu przekazania zamówienia do realizacji w dni powszednie. Zamówienie jest przekazane do realizacji w wówczas gdy poprawność  została zweryfikowana i wpłata jest zaksięgowania. W przypadku wybrania wysyłki  za pobraniem lub odbioru osobistego zamówienie przekazywane jest do realizacji po weryfikacji poprawności złożonego zamówienia.


Tak towar należy sprawdzić w obecności kuriera, kiedy zostaną stwierdzone jakieś uszkodzenia paczki lub taśmy pakowej, niezbędne jest  sporządzenie protokółu szkody z kurierem.


Należy wówczas poinformować nas o zaistniałej sytuacji drogą telefoniczną bądź e-mailową.


Tak jeśli tylko zamówienie nie zostało przekazane do wysyłki. W tym celu prosimy o taką informację pod numer telefonu 720 720 361 lub na e-mail zamowienia@m-parts.pl


Darmowa dostawa obowiązuje gdy wartość koszyka przekroczy kwotę 399zł.


Na zwrot zakupionego u nas towaru konsumenci mają 14 dni.


Formularze dostępne są na podstronie „Wymiany, Zwroty i Reklamacje” widoczną na dole naszej
strony lub pod tym  linkiem --> „klik”


Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przesyłki z reklamowanym towarem. Czas ten może się wydłużyć w przypadku wykonywania  przez producenta kolejnych ekspertyz, które są niezbędne do wydania prawidłowej opinii nt. reklamowanego produktu. O wydłużeniu tego czasu klient każdorazowo jest informowany. Dokładne zasady reklamacji opisane są na podstronie „Wymiany, Zwroty i Reklamacje” naszego sklepu internetowego.


Nie, oryginale opakowanie nie jest wymagane w przypadku reklamacji, należy jednak pamiętać o
odpowiednim  zabezpieczaniu przedmiotu do wysyłki w celu uniknięcia innych uszkodzeń mechanicznych podczas wysyłki. Dokładne zasady reklamacji opisane są na podstronie „Wymiany, Zwroty i Reklamacje” naszego sklepu internetowego.


Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie następuje zwrot pieniędzy za reklamowany
przedmiot na wskazane konto w formularzu.


Tak, jest możliwość wymiany towaru na inny. Proszę o wypełnienie formularza wymian zgodnie z instrukcją, a dołożymy wszelkich starań w celu odpowiedniego dobrania części do Państwa samochodu. Dokładne zasady wymiany opisane są na podstronie „Wymiany, Zwroty i Reklamacje” naszego sklepu internetowego.


Nasze formularze są interaktywne, można je wypełnić na komputerze podczas ich przeglądania i
wydrukować już gotowe, wówczas wymagany jest tylko podpis. Można również wydrukować formularz  i uzupełnić treść odręcznie .


Należy wówczas sporządzić własnoręcznie taki formularz uwzględniając w nim takie same pozycje jak
we wzorze dostępnym na stronie.


Tak do państwa dyspozycji są nasi sprzedawcy, można się z nimi kontaktować poprzez infolinię lub
czat dostępny na stronie głównej.


W opisie każdego produktu podane są informacje o dopasowaniu do pojazdu, niemniej jednak wybierając część zamienną istnieje możliwość nieodpowiedniego dopasowania producenta części do konkretnego modelu samochodu.  Zalecamy wyszukiwanie części podając nr VIN w przeglądarce dostępnej na stronie głównej naszego sklepu internetowego. Identyfikuje on bardziej szczegółowo pojazd, można przeanalizować schemat umiejscowienia poszczególnych części  oraz podejrzeć ich wygląd na rysunku . W zwykłym wyszukiwaniu schematy nie są dostępne.


Numer VIN czyli numer identyfikacyjny pojazdu to siedemnasto znakowy kod który znajduje się w
każdym dowodzie rejestracyjnym. Widnieje w rubryce opisanej „E” dowodu rejestracyjnego.


Nie, nr VIN można wpisać małymi lub dużymi literami ich wielkość nie ma znaczenia podczas
wyszukiwania.


Aby uniknąć takich pomyłek producenci nie stosują litery O w swoich numerach, więc każdy taki znak
to cyfra zero. Podobnie jest z literami I oraz Q, nie występują one w tym numerze.


Nie, zamiennik oznacza że jest to część zamienna oryginalnej zgodna z jej parametrami. Wielu
producentów zamienników sprzedaje swoje części również do montażu w nowych samochodach.


W tym celu należy skontaktować się z naszym działem handlowym pod numerem telefonu
720 720 361.


Produkty objęte kaucją są najczęściej oryginalnymi częściami danego producenta który poddaje je
procesom fabrycznej regeneracji, dlatego należy zwrócić starą część do producenta aby ta też została
poddana temu procesowi.


Należy w tym celu wypełnić odpowiedni formularz dostępny w podstronie „Wymiany, Zwroty i Reklamacje” widoczną na dole naszego sklepu internetowego i odesłać na nasz adres w oryginalnym opakowaniu. Dokładne zasady zwrotu kaucjonowanego opisane są na powyższej podstronie.


Tak, kaucja zostanie tylko wtedy uwzględniona gdy zwrócona zostanie identyczna część nadająca się
do fabrycznej regeneracji.


Tak jesteśmy otwarci na nowe kontakty i realizacje, w celu przedstawienia warunków zapraszamy do
kontaktu na kontakt@m-parts.pl.